Descripció
Aquests estudis pretenen formar professionals amb els coneixements, les habilitats i les aptituds que es requereixen per a l'exercici professional de la comunicació corporativa i institucional en les seves diverses modalitats i aplicacions: publicitat, relacions públiques, imatge corporativa i comunicació interna.
El grau es pot cursar de forma simultània amb el de Comunicació Audiovisual o el de Periodisme obtenint així els dos títols en 5 o 6 anys.
Informació general
Assignatures
Rendiment
Mobilitat
Sortides professionals
Ocupació
Serveis
Accés des de CFGS
Durada
4 anys (240 ECTS)
Nota de tall PAU i FP 2025 (Juliol)
9,690
Històric de notes de tall de Juliol
- 2024-25: 10,166
- 2023-24: 9,814
- 2022-23: 9,986
- 2021-22: 9,772
- 2020-21: 9,602
- :
- :
- :
- :
Històric de notes de tall d'Octubre
- 2024-25: 9,600
- 2023-24: 8,870
- 2022-23: 9,590
- 2021-22: 6,280
- 2020-21: 8,987
Nota de tall per a majors de 25 anys
5,000
Matèries que ponderen a les PAU
Ponderacions 2026 i 2027:
- Ponderen amb 0,2: Ciències Generals, Dibuix Artístic, Dibuix Tècnic Aplicat a les Arts Plàstiques i el Disseny, Disseny, Fonaments Artístics, Funcionament de l'Empresa i Models de Negoci, Geografia, Llengua i Cultura Gregues, Llengua i Cultura Llatines, Història de l'Art, Literatura Castellana, Literatura Catalana, Matemàtiques, Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials, Moviments Culturals i Artístics i Tècniques d'Expressió Graficoplàstica.
Oferta de 1r curs 2025-26
45 places
Demanda en 1a opció 2025-26
94 sol·licituds
Preu del 1r curs
El preu de cada crédit és de 18,46 ¤
El cost total d'un primer curs complet (serveis administratius i acadèmics inclosos) és de 1.207 ¤
Facilitats de pagament i ajuts
- La matrícula anual es pot pagar en 3 terminis. El primer, del 40% de l’import dels crèdits més les taxes administratives, a partir del sisè dia següent a la realització de la matrícula. L’1 de novembre s’haurà de pagar un 30% i, el 20 de desembre, el 30% restant.
Idioma en el qual s'imparteix
- Català (65%)
- Castellà (35%)
Horari
Matí i tarda.
Perfil d'ingrés recomanat
- L'estudiant ha de ser una persona activa, creativa, desinhibida i amb capacitat d'iniciativa i lideratge. També ha d'estar interessat pels aspectes estètics i persuasius de la comunicació mediàtica i voler ampliar els seus coneixements sobre expressió artística i sobre les diferents tècniques de la comunicació persuasiva.
Normativa de permanència
- Els estudiants de primer curs han de matricular-se de 60 crèdits (entre 20 i 46 en la modalitat a temps parcial).
- Cal superar com a mínim 12 crèdits (6 en el supòsit del estudiants a temps parcial) en el primer any acadèmic per poder continuar els estudis.
- És obligatori tornar a matricular-se de les assignatures bàsiques i obligatòries no superades en el curs anterior.