MENU
CA|ES
USER
Descripció

Aquests estudis pretenen formar professionals amb els coneixements, les habilitats i les aptituds que es requereixen per a l'exercici professional de la comunicació corporativa i institucional en les seves diverses modalitats i aplicacions: publicitat, relacions públiques, imatge corporativa i comunicació interna.

El grau es pot cursar de forma simultània amb el de Comunicació Audiovisual o el de Periodisme obtenint així els dos títols en 5 o 6 anys.

Informació general

Assignatures

Rendiment

Mobilitat

Sortides professionals

Ocupació

Serveis

Accés des de CFGS

Durada

4 anys (240 ECTS)

Nota de tall PAU i FP 2025 (Juliol)

9,690

Històric de notes de tall de Juliol
  • 2024-25: 10,166
  • 2023-24: 9,814
  • 2022-23: 9,986
  • 2021-22: 9,772
  • 2020-21: 9,602
  • :
  • :
  • :
  • :
Històric de notes de tall d'Octubre
  • 2024-25: 9,600
  • 2023-24: 8,870
  • 2022-23: 9,590
  • 2021-22: 6,280
  • 2020-21: 8,987
Nota de tall per a majors de 25 anys

5,000

Matèries que ponderen a les PAU

Ponderacions 2026 i 2027:

  • Ponderen amb 0,2: Ciències Generals, Dibuix Artístic, Dibuix Tècnic Aplicat a les Arts Plàstiques i el Disseny, Disseny, Fonaments Artístics, Funcionament de l'Empresa i Models de Negoci, Geografia, Llengua i Cultura Gregues, Llengua i Cultura Llatines, Història de l'Art, Literatura Castellana, Literatura Catalana, Matemàtiques, Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials, Moviments Culturals i Artístics i Tècniques d'Expressió Graficoplàstica.

Oferta de 1r curs 2025-26

45 places

Demanda en 1a opció 2025-26

94 sol·licituds

Preu del 1r curs

El preu de cada crédit és de 18,46 ¤

El cost total d'un primer curs complet (serveis administratius i acadèmics inclosos) és de 1.207 ¤

Facilitats de pagament i ajuts

  • La matrícula anual es pot pagar en 3 terminis. El primer, del 40% de l’import dels crèdits més les taxes administratives, a partir del sisè dia següent a la realització de la matrícula. L’1 de novembre s’haurà de pagar un 30% i,  el 20 de desembre, el 30% restant.

Idioma en el qual s'imparteix

  • Català (65%)
  • Castellà (35%)

Horari

Matí i tarda.

Perfil d'ingrés recomanat

  • L'estudiant ha de ser una persona activa, creativa, desinhibida i amb capacitat d'iniciativa i lideratge. També ha d'estar interessat pels aspectes estètics i persuasius de la comunicació mediàtica i voler ampliar els seus coneixements sobre expressió artística i sobre les diferents tècniques de la comunicació persuasiva.

Normativa de permanència

  • Els estudiants de primer curs han de matricular-se de 60 crèdits (entre 20 i 46 en la modalitat a temps parcial).
  • Cal superar com a mínim 12 crèdits (6 en el supòsit del estudiants a temps parcial) en el primer any acadèmic per poder continuar els estudis.
  • És obligatori tornar a matricular-se de les assignatures bàsiques i obligatòries no superades en el curs anterior.

Estudis relacionats