MENU
CA|ES
USER
Descripció

Aquests estudis pretenen formar professionals experts en gestionar la comunicació d'empreses, institucions i organitzacions, posant l'èmfasi en el vessant de la comunicació corporativa i la responsabilitat social de les empreses i aprofundint en conceptes com els de marcaimatge i reputació.

Informació general

Assignatures

Rendiment

Mobilitat

Sortides professionals

Serveis

Accés des de CFGS

Durada

4 anys (240 ECTS)

Nota de tall PAU i FP 2025 (Juliol)

9,390

Històric de notes de tall de Juliol
  • 2024-25: 9,406
  • 2023-24: 9,594
  • 2022-23: 9,210
  • 2021-22: 10,062
  • 2020-21: 9,806
  • :
  • :
  • :
  • :
  • :
  • :
Nota de tall PAU i FP 2025 (Octubre)

9,390

Històric de notes de tall d'Octubre
  • 2024-25: 9,406
  • 2023-24: 9,594
  • 2022-23: 9,210
  • 2021-22: 10,000
  • 2020-21: 9,774
Nota de tall per a majors de 25 anys

5,000

Matèries que ponderen a les PAU

Ponderacions 2026 i 2027:

  • Ponderen amb 0,2: Ciències Generals, Dibuix Tècnic Aplicat a les Arts Plàstiques i el Disseny, Disseny, Funcionament de l'Empresa i Models de Negoci, Literatura Castellana, Literatura Catalana, Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials i Tècniques d'Expressió Graficoplàstica.

Oferta de 1r curs 2025-26

60 places

Demanda en 1a opció 2025-26

80 sol·licituds

Preu del 1r curs
  • El preu de cada crèdit és de 17,69 ¤
  • El cost total d'un primer curs complet (serveis administratius i acadèmics inclosos) és de 1.202 ¤
  • Consulteu la pàgina de Preus de la matrícula per conèixer les bonificacions i recàrrecs existents.
Facilitats de pagament i ajuts

  • La matrícula anual es pot pagar en 3 terminis sense cap recàrrec si es formalitza abans del 31 d’octubre. El 30% dels crèdits matriculats, més l’import dels serveis administratius, s’ha de pagar quan es formalitza la matrícula. Un altre 30%, a partir del 15 de novembre, i el 40% restant, a partir del 20 de desembre.

Idioma en el qual s'imparteix

  • Català (50%)
  • Castellà (50%)

Horari

Tarda.

Perfil d'ingrés recomanat

  • L'estudiant ha de mostrar interès per la comunicació interna (la que fa referència als treballadors de l'organització) i externa (mitjans de comunicació, xarxes socials, societat en general) de les empreses.
  • És recomanable que disposi d'un bon domini del català i el castellà.
  • Cal que tingui motivació per entendre l'estructura de qualsevol tipus d'organització, per conèixer les diferents pràctiques comunicatives i pel desenvolupament de la gestió de la comunicació per a diferents suports i activitats.

Normativa de permanència

  • Els estudiants de primer curs han de matricular-se de 60 crèdits (30 en la modalitat a temps parcial).
  • Per passar a segon curs, cal tenir aprovats 12 crèdits de primer.
  • Cal superar com a mínim 30 crèdits en els dos primers anys acadèmics per poder continuar els estudis.
  • És obligatori tornar a matricular-se de les assignatures bàsiques o obligatòries no superades en el curs anterior. Si després de matricular-se tres cops d'una assignatura no s'aconsegueix aprovar-la, l'estudiant tindrà una última oportunitat a través d'una matrícula extraordinària.
  • Els alumnes disposen com a màxim de 7 anys per completar els estudis (11 en la modalitat a temps parcial).

Sessions informatives i activitats

Marca la casella o caselles i introdueix la teva adreça electrònica i et farem arribar un enllaç amb la informació sol·licitada.

Estudis relacionats